FANDOM

Tak sobie siedziałem przy piwku. W końcu wziąłem szluga i pojawiło mi się w myślach pytanie: Dlaczego Podlasie to prehistoria?. Pojarę dałem żonie, zmasturbowałem się i poznałem odpowiedź na to nurtujące pytanie.

Historycy wiedzą, że Podlasie zostało zaludnione przez Mazowszan. Zamieszkali też tam Warmińczycy, Mazurzanie i Lubelszczanie. Tak powstali Podlasianie i tak powstało Podlasie.

Podlasie zostało oddane Litwie, za to oni nam dali Ruś, a że Litwa była mniej zaawansowana od Polski, to Podlasie się zacofało, a Podlasianie otrzymali jeszcze korzenie Litwinów, Rosjan, Białorusinów i Ukraińców.

Unia polsko-litewska. Rzeczpospolita Obojga Narodów. Podlasie było pierwotnie polskie, potem litewskie i się zacofało. Teraz przez taki paradoks i nieprzyjemny styk musiało się jeszcze bardziej zacofać.

Rozbiory. Polski na mapach nie ma. Zaborcy usiłują się zacofać wcześniej triumfatorską Polskę. Podlasie wcześniej zacofane. Zacofywało się z normalnym tempem, ale zaczynało się zacofywać coraz to szybciej.

Odnowienie Polski. Niepodległość. Odbudowywanie państwa przez 21 lat, ale... politycy zapomnieli o województwie białostockim. Było zacofane jak chuj. Tam była starożytność przed Chrystusem.

Wojna. Zniszczenie. Postapokalipsa. Tak to można było opisać. W Białymstoku też byli Żydzi i też ich mordowano. Bombardowano całe Podlasie i myślano sobie po obu stronach walczących:

A chuj w dupę z tym jebanym Podlasiem, kurwa ich mać. Do 80tego zarośnie w chuj drzewskami i ani, kurwa, śladu nie będzie po zniszczeniach. Tfu.
Niemcy w dodatku myśleli:
Te debilne Polaki podrasa nawet nie będą pamiętać o tym zajebaństwie. Huehuehuehue.
Polacy na to:
Jebane w kurwę szwaby nawet nie będą pamiętali o tym jebanym ataku i chuj w cipę. Huashuashuashuashuas.
Koniec wojny. Komuna nas zajmuje. Armia Czerwona wita cywili słowami dawaj zegarek i gwałci Polki. Polska się wolno rozwijała, a Podlasie? Podlasie stało w rozwoju zniszczone, ale zarosło do 70tego nawet. Do dziś tam jest gęstość zaludnienia 1 os./km^2, bo wielu zajebano. Prehistoria normalnie.

Trans4macja gospodarcza. Komuna ustępuje demokracji i kapitalizmowi. Polska jest do dziś najszybciej rozwijającym się państwem w Europie, jeśli nie na świecie, ale Podlasie nadal, kurwa, stało i stoi jak chuj.

Tak oto, drogie dzieci i drodzy historycy, Podlasie to JEBANA, KURWA, W CIPSKO ZACOFA, PREHISTORIA, AFRYKA I INDIE W JEDNYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111ONEONEONEONEONEONEONEONE11111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!