FANDOM

Fogun Sport - władca Spamo Wiki w latach 1667-1677

BiografiaEdytuj

Fogun Sport urodził się 24 stycznia 1630 roku jako syn Roba Sporta i jego żony Janiny. Miał dwie przyrodnie siostry, które zmarły przed jego urodzeniem i młodszego 5 lat brata Mageta.

W 1640 jego ojciec został liderem kraju, a Fogun gdy dorósł pomagał mu trochę w obowiązkach władcy. Wdawał się też w konflikty z bratem, który był zazdrosny o to że Fogun jest dziedzicem.

W 1667 Rob zmarł, a Fogun wskoczył na tron. Nie robił nic takiego ekscytującego jako władca, poza zmniejszeniem nacisku na armię. Wykopał też Mageta z dworu liderskiego po tym jak ten po pijaku zgwałcił jakąś dworzankę.

Wiosną 1676 rozpoczęła się seria wydarzeń złączonych retrospekcyjnie w Wojnę Spamotrzydziestoletnią, która zaczęła się kiedy dziwne państwo z dziwną religią użyło antyspamerów do powodowania wojen (także domowych) wśród kilku dużych i średnich państw. Spamo oczywiście także było ofiarą tego, i poza atakami od innych państw (i atakowaniem innych samemu) mierzyła się też z walkami pomiędzy mieszkańcami na zachodzie. Fogun miał dużo spraw na głowie w tym krótkim okresie.

Istotnie krótkim nie zważając na nazwę wojny, ponieważ 7 sierpnia 1677 został zabity razem ze swoją rodziną przez swojego chciwego władzy brata, który przekupił wiceliderów (do dzisiaj nie wiadomo skąd miał tyle kasy i prezentów) 

Życie prywatneEdytuj

W 1650 ożenił się z Klamią Spamen (1630-1677), z którą miał córkę Polinę (1651-1677).