FANDOM

Iks kurwa de

Braktrax o forum szkoła wiki.

Forum Szkoła Wiki, wiki założona w 2018 przez PoradnikFun. Wiki miała zrzeszać ludzi ze szkoła wiki, ale zamiast tego stałasię pośmiewiskiem. Najnowsze państwo ze szkolnych państw.

historiaEdytuj

Państwo powstało we wrześniu i zrzeszyło tamtejszą ludność. Wszyscy przestrzegali zasad i mieli dobre życie. Następnei wladca państwa - poradnik - powiedział że zjednoczy pobliskie państwa. I jako pierwsze wybrał szkoła wiki. Próbował wszelkimi siłami zjednoczyć tamtejszą ludność poprzez różne ośrodki i projekty, ale to wyszło na nic. Więc stworzył Pierwszy Serwer Szkoła Wiki, który został obluzgany i umarł. potem powstał projekt 2, po którym wkurzony braktrax zaatakował państwo i przez to poradnik musiał je opuścić. Nastepnie próbował poradnik zrzeszyć społeczeństwo szkoła wiki poprzez serwery discord - poprzez osiem serwerów Szkoła Wiki. jednak to mu się nie udało i wtedy nastała totalna porażka forum szkoła wiki. Wktórce, na Wszystko ogułem, powstała strona www.forumszkoławiki.og, która stała się nowym głownym miejscem państwa. Powstał też wtedy, rewolucjyny Projekt Zrzeszania Społeczności 3. Żeby mieć pieniądze na siedzibę i utrzymanie strony, poradnik musiał sprzedać ziemie - 20% kupił Lloyd, 100 metrów kwadratowych dał szkole wiki, a resztę prywatnym ludziom. Głowna siedziba strony była na wszystko ogułem, a potem na drugiej szkole wiki. Najpierw w wieżowcu, potem w domu numer 1, później w domu nr2, a teraz, w obecnie budowanym, bomu nr.3. Forum Szkoła Wiki jest państwem internetowym, bo internet ma moc zrzeszania ludzi v- powiedział tak poradnik. Państwo obecnie nadal ma się dobrze i jest codziennie aktualizowane.