FANDOM

Garwadiusz Kileznicki - spamowikijski gej znany ze swoich kontrowersyjnych protestów przeciwko dyskryminacji mniejszości seksualnych

BiografiaEdytuj

Garwadiusz Kileznicki urodził się 30 kwietnia 1944. Jego ojciec Miłosz (1919-1965) był stolarzem, a mama Adrisa (1920-1965) zajmowała się domem.

W 1948 jego ojciec został zrekrutowany do armii Spamo Wiki i jako pamiątkę z I wojny spamowej przyniósł jeden palec u lewej ręki mniej, a Garwek po wojnie żył normalnie i uczył się.

Ale w 1961 zaczęła się II wojna spamowa, a w 63' Kileznicki został żołnierzem. To podczas służby armii, ok. 1964 został gejem, bo w jego jednostce nie było żadnych kobiet w promieniu kilku kilometrów, więc pozostały stosunki homoseksualne.

W 1965 jego rodzice zginęli w bombardowaniu Spamomieninowa.

W kwietniu 1967 wojna się skończyła wygraną Spamo i sojuszników, a Garwek po powrocie do domu zaczął organizować marsze i protesty LGBT razem ze swoim nowym chłopakiem Padlezem.

Jedna z najbardziej kontrowersyjnych akcji pary miała miejsce 1 stycznia 1969, gdzie to dla uhonorowania nowego roku para zrobiła w środku samego centrum stolicy 69. Obaj zostali aresztowani i skazani na 1,5 roku więzienia za stosunek w publice. Obaj wyszli jednak miesiąc później za kaucją

Pogłoski chodzą, że odbyt Garwka i jego kochasia był w więzieniu otwarty dla każdego.

Po wyjściu przez 4 następne lata walczyli o tolerancję, ale w 1973 Garwek zdał sobie sprawę, że woli jednak drzewa, zerwał z chłopakiem i zamieszkał w lesie.

Przez ostatnie 2 lata życia był dendrofilem, aż zmarł w 1975 podczas intensywnego stosunku z drzewem. Chodzą różne wersje jego śmierci. Jedna mówi, że robale wyżarły jego narzędzie pracy. Druga, że ptak mu je odgryzł. A trzecia, że zainfekował je i zmarł trochę później.

Został skremowany przez Padleza, który nadal go kochał