FANDOM

Mikołaj Skaliński to znany szkoławikijski muzyk, a wcześniej mało znany sportowiec.

Życiorys Edytuj

Mikołaj Skaliński urodził się 2.01.1970 w Szkołowie. jego ojciec Przemysław Skaliński pracował u Witolda Jaszewskiego, a matka Krystyna Skalińska była kucharką.

W 1976 Mikołaj zafascynował się futbolem amerykańskim oraz syntezatorem i planował w przyszłości zajmować się jednym z tych dwóch.

W 1977 został zapisany do Profilowanej Szkoły Podstawowej nr 1 im. św. gen. Janusza Jakuba Przymieniawowickiego w Szkołowie na profil Futbol Amerykański.

W 1980 został przepisany na profil Keyboard z zajęciami z wokalu. Chciał do normalnej klasy keyboardu, ale miejsc nie było, więc musiał się męczyć z tym jebanym wokalem.

W 1981 wokal przestał mu przeszkadzać, ale i tak zaklinał się, że za chuja nie będzie śpiewał.

W 1983 dostał się do Zawodowej Szkoły Średniej nr 2 na profil Automatyka samochodowa.

W 1986 wyjechał do Statku, żeby studiować Futbol amerykański na Wyższej Szkole Sportowej.

W 1987 zaczął na dodatek studiować Rugby Union, bo mieszkający tam jego stryjek Radosław Skaliński, brat bliźniak jego ojca, u którego w sumie zamieszkał na czas studiów, zachęcił go i sprawił, że się nasz Mikołajek zainteresował również rugby union.

W 1989 obronił pracę licencjacką na swoim pierwszym kierunku.

W 1990 obronił pracę licencjacką na swoim drugim kierunku.

W 1991 obronił pracę magisterską na swoim pierwszym kierunku.

W 1992 obronił pracę magisterską na swoim drugim kierunku.

W tym samym roku powrócił do Szkołowa i został graczem futbolowego klubu Szkołów Rockets.

W 1993 zaczął grać również w Rugby Szkołów.

W 1994 wziął ślub.

W 1997 urodził mu się syn.

W 1998 urodziły mu się bliźniaki.

W 1999 urodziły mu się trojaczki.

Rzadko grywał na meczach, przez co był mało znany.

W 2000 usłyszał, że Grupa Rock Attack poszukuje nowych członków. Skaliński to wykorzystał i został keyboardzistą, melorecytatorem oraz wokalistą wspierającym zespołu.

W końcu był znany i był dumny z tego, że należał do czołowych muzyków w państwie.

Porzucił wtedy sport, a najbliższa rodzina mu powtarza do dziś, że tak się zaklinał, że śpiewać nie będzie.

W 2007 zespół, do którego należał, przeszedł do historii muzyki.

Mało kto o tym wie, ale w 2017 Mikołaj chciał zostać artystą kabaretowym, ale nigdzie go nie chcieli.

Kariera sportowa Edytuj

Mikołaj został sportowcem w 1992 niedługo po powrocie do stolicy. Został graczem klubu futbolowego Szkołów Rockets.

W 1993 został również rugbystą w klubie Rugby Szkołów.

Rzadko grał mecze, więc był mało znany.

W 2000 rzucił sport.

Kariera muzyczna Edytuj

Mikołaj został muzykiem w 2000, kiedy to dołączył do Grupy Rock Attack, która zdecydowała się na zmianę składu. Został keyboardzistą, melorecytatorem i wokalistą wspierającym. W końcu był znany i był dumny z tego, że należał do czołowych muzyków w państwie.

W 2007 zespół przeszedł do historii szkoławikijskiej muzyki.

Życie prywatne Edytuj

Żonaty z Zuzanną de domo Ogień. Mają szóstkę dzieci: Jana (ur. 1997), Przemysława i Radosława (ur. 1998) oraz Zygmunta, Romualda i Witolda (ur. 1999).