FANDOM

Mind Spomen - członek szlacheckiego rodu Spomen oraz władca Spamo Wiki w latach 1230-1261.

BiografiaEdytuj

Mind Spomen urodził się 9 albo 10 lutego 1179 roku, jako syn Wiktusa Spomena i jego żony Spalominy. Miał starszą o cztery lata siostrę Waniennę, która w 1196 została zabita przez wrogów Wiktusa.

We wczesnym okresie życia ojciec często po nim cisnął, a rozpieszczał siostrę. Po śmierci siostry też zresztą po nim cisnął.

Kiedy Wiktus w 1199 zjednoczył Spamo Wiki i ogłosił się Liderem, Mind został nieoficjalnie jego asystentem i pomagał mu w różnych obowiązkach.

I tak razem rządzili Spamo do 1229, kiedy to Wiktus wypowiedział wojnę rozwijającemu się Spammingy Wiki, a następnie zmarł w następnym roku. Mind został nowym władcą.

Przejmując rządy w czasie wojny z potężnym państwem, Mind starał się przewrócić sytuację na swoją korzyść po pierwszych przegranych Spamo Wiki, a mając duże doświadczenie w polityce mógł finansować walki przez lata. A było co finansować.

Wojna, która miała trwać maksymalnie parę lat, przedłużała się i przedłużała, nawet mimo zabicia króla Spammingy w 1233. Okazało się, że "czarny koń" kontynentu spamowego jest bardziej zorganizowany niż myśleli (a powinni kurva wiedzieć bo już spamopedia została pobita przez nich). Mind spędził więc całe swoje panowanie desperacko próbując wygrać ze Spammingy.

Ale na szczęście w tych wojennnych przygodach nie zapomniał o swojej ludności, a istotnie troszczył się o nią. Rozpoczął parę programów mających zachęcić biedniejszą ludność i mieszkańców wsi do mycia się (i nie wyrzucania swojego gówna na ulicę kurna), oraz finansował całkiem hojnie medycynę.

Mind Spomen zmarł, nie doczekając końca wojny ze Spammingy w czerwcu 1261. Jego syn Dort przejął po nim władzę.

Życie prywatneEdytuj

Mind miał dwie żony: Arwentę Maklenzo (ok. 1177-1264) od 1197 do 1204. Kochał ją, ale Wiktus kazał mu się z nią rozwieść kiedy okazało się że jest bezpłodna. Drugą żonę, o imieniu Maria Spameska (ok. 1199-1270) poślubił tylko z chęci posiadania potomka w 1220 i był z nią do końca życia

Miał jednego syna z drugą żoną: Urodzonego w 1221 Dorta, przyszłego władcę Spamo