FANDOM

Spamionien I - pierwszy władca Spamo Wiki w latach 321-298 pne oraz postać otoczona kultem, mająca swoją własną religię.

BiografiaEdytuj

Spamionien był zwykłym, dwudziestoletnim mieszkańcem Spamopedii, gdzie to próbował rozkręcić swój biznes. Kiedy jednak jego źródło dochodów zostało zlikwidowane, wkurzył się tak bardzo że razem z ósemką przyjaciół opuścił kraj w poszukiwaniu własnego miejsca.

Kiedy je znalazł, zaczął rozwijać je i nazwał Spamo Wiki. Dzień po dniu do państwa przychodzili ludzie, a ono samo powiększało się dzięki agresywnej polityce Spamioniena, który ogłosił się Liderem.

Spamopedia po czasie zauważyła Spamo i postanowiła je przejąć, bo co mogło by pójść źle? Krótko mówiąc, wszystko poszło źle, a Spamo tak pokonało Spamopedię że jej król dał władzę synowi i uciekł gdzie pieprz rośnie.

Spamo przypieczętowało swoją pozycję na kontynencie, i nadal się rozwijało. W następnych latach Spamionien  poślubił trzy kobiety, wszystkie będące jego żonami naraz i miał dzieci.

W 298 pne życie władcy doszło do końca, kiedy został śmiertelnie zraniony podczas bitwy. Po jego śmierci jego przyjaciele zamordowali jego dzieci, a następnie sami zaczęli walczyć  o władzę. Ostatecznie nowym liderem został Spaniun I Spimow

Lata po jego śmierci, Spamionien I został wzniesiony do statusu kultu, syna bogów, z jego własną religią. Według Arcylegend Spamo Wiki Spamionien był synem Darzina i Sparteminy, którzy porzucili go na Spamopedii w obawie przed Klawizsem. Założyciel Spamo Wiki był pokazywany jako perfekcyjny człowiek bez wad, który czuwa nad każdym Spamowikijczykiem. Szkoda tylko że rzeczywistość była inna...

Życie prywatneEdytuj

Miał 3 żony nieznane z imienia, i wszystkie zdradzał. Miał dziewiątkę dzieci, z czego osiem z nich zostało zamordowanych przez jego przyjaciół. Tylko jedna córka uciekła i wróciła po latach do kraju pod innym nazwiskiem. Ród Spamioniena wymarł  podczas rozbicia dzielnicowego