FANDOM

Uniwersum Spamela - uniwersum w którym dzieje się akcja serialu Zycie spamela i Nowe zycie spamela. Uniwersum jest połączone z Uniwersum Pou i Uniwersem Penguistanu, ale zewnętrzne osoby nie mogą w nie ingerować. Opisywane jest w serialu Nowe zycie spamela sezon 2.

PostacieEdytuj

  • Spamel - głowna postać, od dziecka sepleni, chodzi do 4 klasy. Lubi spam. Żył na spamo wiki. Jego najlepszym kolegą jest kolega. Ma brata, spamjila. Odkąd spamel pochłonął antyspam nie sepleni. Przebywał w internecie i w kosmosie.
  • Kolega - najlepszy kolega spamela, czasami mówi na niego przyjaciel - rok młodszy od spamela, też urodził się an spamo wiki, ale w innym mieście. Jest jedynakiem. Przebywał w internecie i w kosmosie, lubi czytać.
  • Spamjil - starszy brat spamela. Gdy był mały znalazł na wysypisku źródło antyspamu i wtedy się zmienił. Został wygnany na banlandię. Wrócił w 2017 roku i chciał zniszczyć spamela, ale został aresztowany. Wrócił pare miesiecy później i chciał zdobyć oxygenium fantazji. Podczas walki stracił antyspam, któy wchłonął spamel. Nie wiadomo co się z nim stało po wybuchu na Seriale Braktrax Wiki.